Australië - Reisverslagen van Romi Tijmersma - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Romi Tijmersma - WaarBenJij.nu

Australië

Lieve vrienden en familie!

De komende twee maanden zal ik zonder telefoon, laptop etc. gaan backpacken in Australië. In twee maanden de oostkust afreizen per bus, boot, vliegtuig van Sydney met als eindbestemming Cairns. Ik hoop jullie via dit reisdagboek zo veel mogelijk op de hoogte te kunnen houden van mijn avonturen!

No worries!

12 Augustus 2015

Whitsundays, Magnetic Island and Mission Beach!

02 Augustus 2015

1770/agnes water and Castaway!

27 Juli 2015

Noosa, Rainbow beach and Fraser Island!

18 Juli 2015

Byron Bay, Surfers Paradise and Brisbane!

11 Juli 2015

NO WORRIES
Romi

Lieve vrienden en familie! De komende twee maanden zal ik zonder telefoon, ipad, macbook etc. gaan backpacken in Australië. In twee maanden de oostkust afreizen per bus, boot, vliegtuig van Sydney met als eindbestemming Cairns. Ik hoop jullie via dit reisdagboek zo veel mogelijk op de hoogte te kunnen houden van mijn avonturen! No worries!